Friday, March 26, 2010

akhirnya......,,

Assalamualaikum wbt. aaaaaaaarrrggghhh!!!!! maaf. saya agak sewel sedikit. agak lama juga saya tak post entry baru. 26-12=14. yeah 2 minggu..=) ini disebabkan masalah ketiadaan idea..

setelah lima hari bersekolah. hari ini, jumaat 26 mac 2010kesemua paper first test saya, kecuali paper AQ dan THtelah kembali pulang ke tangan saya. paper first yang saya dapat ialah math, and paper terakhir pula ialah science yang saya dapat pada hari ini. inilah markah paper-paper saya...

math - 100%
pai - 96% (if im not mistaken)
sc - 92%
kh - 85%
geo - 80%
ba - 79%
bm - 68% (terok....bm pon xleh nak score)
bi - 65% (ngam2 je dpt b..)
sej - 58% (terok...terok...terok...)

- 5A 3B 1C -

rumusannye disini ialah saya perlu belajar dan berusaha dengan lebih itqoni(tekun) dan istiqamah(berterusan). sekian sahaja daripada saya pada entry kali ini...

1 comment: