Monday, March 01, 2010

PMR semakin menghampiriku...

Assalamualaikum wbt. alhamdulillah. setakat nih saya belum pernah tak hadir alias memontengkan diri
ke sekolah. saya nak rekod kehadiran saya penuh pada tahun ini. insyaAllah akan dapat saya capai
matlamat yang ini. semoga saya sentiasa sihat pada tahun ini. kalau saya sakit pun. insyaAllah saya akan gagahkan, kuatkan juga diri saya ini untuk hadir ke sekolah.

PMR!!!! if someone ask me one question. "dah ready nak pmr?". honestly, i dont know what is the best answer should i give. YES or NO? hurm

by the way, this year banyak sangat homework..huh. smpai pening-pening saya dibuatnya. its okay, saya kenalah tabah and redha dengan semua ini. demi mencapai kejayaan di kemudian hari. insyaAllah

to all my friends. i want to say sorry. for what?. for anything. if filzah ada buat salah dekat korang. sebab this year mood saya asyik berubah-ubah. i am truly sorry. =')

No comments:

Post a Comment