Monday, March 07, 2011

something bout NEW~

yeah new school, new class, new table, new chair, new teachers, new friends, new juniors, new seniors, new environment, new subject, new view, new road, and whatever. a few new books and a few old friends. first time entered that school. so far so good. keadaan sekolah tu. about their students?? erm kerek??! tak nampak sangat kekerekan mereka. just a few. but its okay. I don't care. I came to school cause I want to study. so I can just ignore them yang kerek2. ^__^. got same class with ina (of course), atin aqilah, acha and afini. and tadi dapat jumpa adilah!! shafila, izzaty, miena and solehah. and I saw Mujahid too. but yeah. Mujahid busy study kot.. haha~

that school sgt cantik. yesterday went to see that school. what??! *bapak besar la. saya tak pernah pergi area situ. setakat dkt KISAS tuh penah la. and know what??! saya baru tau rupa2nya sekolah tuh KISAS. haha~. first time I saw that school (SAMTSH) agak teruja tengok padang dia yang terbentang luas. *I feel what firzana feel. skip exam today. thanks to Allah.

after that, went to SAMSHSB. my lovely school ever. masuk2 terus went block D. naik tangga, penat weyh lari2 anak. *nak cepat. then pergi 3(1). where's my adik atul?? takde?? *kecewa*. then,went to 3(3), meet ain najwa, ain afini, fida, bal, shela, bihah, syahirah and suriya!! sur, kamu muncul dari mana dik??! make me shock!! sorry lah adik2, tak dapat borak lama2. my mom wait dlm kereta. then turun. went to block C pulak. serious semput saya. *jalan laju nak cepat. g kelas. bagi brg wada sume. g bilik SPBT. pulang buku. then pergi lak block A tingkat 2. bilik guru. sayangnya saya dikecewakan sekali lagi when orang yang dicari-cari tak kelihatan~ ;(.... then terus keluar sekolah. serious saya termengah-mengah *mcm baru lepas merentas desa *faints*

p/s: fir, awak duk mana?? tadi tak nampak. saya saw someone looked like you dari belakang.huhu~
Published with Blogger-droid v1.6.5

No comments:

Post a Comment