Friday, February 17, 2012

our ma'wa

Assalamualaikum wbt.. ^_^ alhamdulillah this week berjalan dengan lancar. presentation bm done, KAMIL done. hurm~ alhamdulillah saya dah boleh biasakan diri dekat SAMTiSH ni this year =). btw on tuesday saya ada latihan kamil dekat sekolah waktu petang and malam. waktu malam tu kan, eherm eherm, tttuuutt pun ada. hahaha~ tutup cerita..

but at that night suddenly someone asked me about something. errmm orang yang dah berjanji dengan kita or dalam kata lain promise to keep our secret, told about that secret to other people. weyh geram je saya at that time, but tahan je marah dalam hati.. huhu.. tutup cerita, malas nak fikir.. chill~~

alright lets continue with my title today, hehe.. saya sayang kelas saya. saya happy sangat dapat jadi pelajar kelas 5 ma'wa. guru kelas yang sangat sporting. ketua kelas yang paling penyabar dan tak banyak cerita. member-member kelas yang teeeerrrrbaaaaiiiikkk!! 1 bulan 2 minggu kami berada dalam satu kelas. actually banyak perkara yang telah berlaku dalam tempoh masa sebulan lebih ni. dan biarlah sebahagian daripada perkara-perkara itu hanya Allah swt dan kami sekeluarga (sekelas) sahaja yang mengetahuinya. kami tahu, Allah swt sedang menguji kami. semoga kami tetap tabah dan sabar menempuhi hidup yang penuh cabaran ini. bersatu kami teguh ^_^ insyaAllah. sometimes rindu jugak dekat kelas tahun lepas but tak selalu lah. maybe sebab 16 orang dalam 5 ma'wa came from 4 firdaus. disebabkan saya pergi UKM last year, saya masuk kamil, saya pergi sekolah time malam, saya turun kelas etc = daripada tak kenal saya kenal mereka, saya jadi rapat dengan mereka (tapi yang perempuan laaahh yang saya rapat) hee~~

few months more before SPM.. semoga kami terus istiqamah dalam menuntut ilmu dan berjaya di dunia dan di akhirat, amin~

**bila kita sayang sesuatu atau seseorang kerana Allah swt, jadi kita akan redha bila kita kehilangan sesuatu atau seseorang itu.. ^_^ .. wallahua'lam~

No comments:

Post a Comment