Wednesday, April 04, 2012

every now and then






Assalamualaikum wbt. bismillahirrahmanirrahim. actually tangan kaku sebentar after a month tak update blog and actually tak tahu nak cakap apa ni. hee XP. erm dalam masa sebulan ni banyak benda berlaku.. what about result? erm biasa-biasa je. *result saya tak macam result dia*.. btw on last friday klang banjir. okay batak arr jugak. ahaks..

siapa kenal saya? actually saya susah nak rapat with someone. seriously. okay stop. erm nak tahu tak last week kan saya berjaya meluahkan perasaan yang saya pendam, to someone yang saya rapat. but yeah like what i've said in my letter to that person, i still cant telling anyone about what i feel, face to face. because nanti saya emosi. dan demi menjaga perasaan orang. ye lah sometimes people tak boleh nak terima kebenaran dan selalu menafikan those things.. menulis itu lebih baik bagi saya. *ku biar kalam berbicara, menghurai maksudnya di jiwa*.. and yeah the way that person act like that person tak baca pon that letter and like saya takde cakap apa-apa. that way more better, i like. another day i'll post about that person okay. maybe not..

then theres a person. baru je kenal dia for few months actually. but saya sangat senang dengan dia. like i can story many things with that person. but still, not about my feeling. saya kan suka pendam masalah alone. =').. and dia tak perlu tahu kot masalah saya. tapi saya agak takut jugak, if dia salah anggap dengan cara saya layan dia. hehe. saya memang begitu. cuma mungkin saya lebih terbuka dengan dia just like me with few person. btw ada orang jealous. i know it even orang tuh menafikan.. hahaha.wink wink ^_~

thanks for reading. may Allah swt bless each of us always, amin~ assalamualaikum wbt.

No comments:

Post a Comment