Monday, April 23, 2012

Islam itu Indah dan Mudah

Assalamualaikum wbt. bismillahirrahmanirrahim. saya nak berubah. berubah ke arah yang lebih baik. tolong bantu saya dan doakan saya ye.

before that, btw, saya dah fikir, dan saya rasa saya akan cuba untuk simpan semua perasaan yang saya rasa. sebelum ni mungkin ada sedikit yang saya kongsi with my junior or my friends. but insyaAllah mulai saat ini, saya akan cuba untuk tidak menceritakan masalah saya kepada kalian. saya rasa cukup bersalah sebab menambahkan beban fikiran kalian. biarlah hanya saya dan Allah swt sahaja yang mengetahuinya. :')

actually nak cakap, jom semua kita sama-sama tutup aurat dengan sempurna. masih ada bahagian-bahagian yang kita lupa nak jaga . jadi tegur-tegurlah kalau masih ada yang belum sempurna. masih ada yang terdedah. masih ada yang boleh menimbulkan fitnah. nak masuk syurga Allah swt sama-sama kan =')

wassalamualaikum wbt. may Allah swt bless each of us always, amin. ;)

No comments:

Post a Comment