Friday, May 04, 2012

ukhuwah and notes





Assalamualaikum wbt.. bismillahirrahmanirrahim.. i wanna talk about notes.. for sure saya tak ingat macam mana saya boleh terfikir untuk suruh kawan-kawan saya tulis notes for me. mungkin sebab saya rasa a bit down and sedih plus kurang bersemangat. thats why kot saya suruh mereka tulis kata-kata nasihat, peringatan and semangat untuk saya. mengikut perancangan awal saya nak tampal notes tuh dalam bilik but then saya rasa sayang nak lekatkan kertas-kertas tuh. so saya end up suruh ibu belikan lapik meja and saya letak lah those notes dekat atas meja belajar.

everyday saya tengok and baca those notes, for sure saya tak nangis like the first time when saya baca tulisan tangan sahabat-sahabat saya. notes from mereka amatlah meruntum jiwa saya yang sensitive ini. tapi, notes yang paling menyentuh haruslah notes from massitah. dia bagi saya on last friday and saya tergerak untuk baca notes tuh right after she gave it to me.wuuuuu kan filzah faiqah dah hujan tak henti.. thanks to atinku and niaku sebab tenangkan saya at that time after kak mass dah turun :')

notes from budak kelas fir pulak saya baca on last Wednesday time dekat dalam dewan. owh yeah alhamdulillah dapat tahan diri ini daripada menitiskan air mata. btw, still got few people yang saya tak bagi lagi kertas untuk tulis notes. tak sempat. insyaAllah next Monday. sayang mereka semua kerana Allah. ukhuwah fillah abadan abadaa till jannah, amin, insyaAllah.=')


thanks for reading. wassalamualaikum wbt. take care and may Allah swt bless us always, amin..

No comments:

Post a Comment