Monday, May 28, 2012

i realize after i leave it


Assalamualaikum wbt. bismillahirrahmanirrahim. how are you guys? me? alhamdulillah pretty fine just my leg still not 100% okay.  im a bit afraid actually sebab esok dah nak jalan jauh, dengan keadaan kaki yang perlu diberi perhatian yang lebih ni. hope everything just gonna be alright. insyaAllah =')

alright lets go back to the actual reason why im posting this entry. as most of you know, im a kpopers and i can say im such an active kpopers. but for this year im not as active as before. im trying to forget those things and not to be involve. and actually i dont know why, if i know someone in my real life then they said that they like one of my biases, i seriously hate this. because of this sometimes we can fight. but then now i know and realized that tak ada faedah bergaduh tentang sesuatu yang tidak dapat membawa apa-apa kebaikan pun kepada kita di akhirat kelak.

but then alhamdulillah after im not really active with it i feel better. even when people talk about my biases im trying untuk tak masuk campur. dan bila saya berjaya menahan diri saya,  saya rasa something yang saya pun tak tau macam mana nak kata.

saya tak kata yang saya dah 100% tak minat kpop, i still, but saya akan kurangkan. as i said in my other entries, manusia ni lagi benda tuh dilarang, lagho, lagi lah mereka nak dekati benda-benda tu right. dalam sedar ataupun tidak kadang-kadang cara kita meminati seseorang or sesuatu itu seperti kita mengagung-agungkan mereka. mungkin kita kata tidak tetapi hakikatnya ya. renung-renungkan, muhasabah diri kita balik =)

i should go now. so see you guys next time. take care. wassalamualaikum wbt ^_^

No comments:

Post a Comment