Wednesday, January 18, 2012

latihan MD ~

Assalamualaikum wbt and annyeong~

ect saya sangat lah penat. dari atas, kepala till bawah, kaki semua berdenyut. for me track merentas desa for SAMTiSH paling jauh kot. :'(

saya yang hanya berjalan dengan high+medium speed pon dah semput.. btw budak yang jalan with low speed pun pancit lebih awal than me. apakah? saya lari pun berapa saat je sebab ada puppy nak ikut. saya tak takut tapi as a muslim korang mestilah paham kan.

after 3 suku dari setengah perjalanan saya jalan alone je. pertengahan jalan, dah mula bernafas guna mulut. jeng jeng jeng. then dada dah mula sakit. then kepala dah mula berdenyut. dia dah datang~~

tahan punya tahan sampai suatu ketika *start dari situ* saya dah mula sesak nafas. oxygen yang saya hirup tak cukup. so otak pun kekurangan oxygen. checkpoint nya jauh2 pulak tu. bila dah sampai CP berat pula hati nak cakap dekat cikgu. mengapakah?

till saya jumpa akak2 STAM. the first 3 person that prihatin. *sampai air mata bertakung dah* hee.. then im alone back. seriously saya dah tak tahan sangat. kuatkan kaki melangkah sampai pintu pagar pertama *ada 3 orang mr.pbsm* saya jalan tunduk je. then suddenly "wei" one of them called me. act depan belakang saya tak ada orang, jarak macam 4-6 kereta. i looked at him. then "ko okay tak?" saya just buat isyarat tangan + anggukan *tak larat gila weyh*

sampai kantin terus cari kerusi weyh. hahaha. keluar segala macam haba haha. after 9-16 minutes baru nampak kelibat nabila adilah shikin atin and others.

sesungguhnya filzah faiqah menyerah kalah la for this Friday~~ TT_TT **hw for tomorrow banyak~~

No comments:

Post a Comment