Friday, February 25, 2011

25th February 2011~~


actually I don't know nak letak tittle apa. kekeke~ hari ini hari Jumaat. so far, I love it. semalam mc, so today dengan rajinnya went to school lah erk. why mc yesterday?!? cause, headache saya came la my dear readers. :)~ so hari ini went to school belajar science, th, PQS and add maths. time science saya semangat belajar then tetibe ckgu stop ckp sambil tunjuk isyarat, saya ingat ada yang tidur ke apa an, semua pandang tempat nurun,ila,senah cm tuh la. but then, dgn secara suddenly with a loud voice sir said "heeyyy!!". terkejut saya. rupanya ada budak form 3 makan pisang then kulitnya diletak dkt tempat yg tidak sepatutnya~ aiiissshh. then wat muka tak bersalah. pelik betul dengan sikap ko~

then, time rehat pergilah bilik guru nak hantar buku nota sej. cikgu tak de. tapi cikgu wawa ada.*cikgu janganlah pandang kami berdua, kami segan~* hahaha.. then time keluar bilik guru tuh I said something to wada (berbisik). then lalu depan pintu yg tempat ckgu laki, kebetulan cikgu(abdullah) berdiri dekat situ.

cikgu : hah, adalah tuh. ngumpat pasal apa lah tuh
me : hehehe~ *senyum kambing*
cikgu : cakap pasal saya lah tu!!
me : takdelah cikgu~
cikgu : hah?!? adalah??
me : takdelah.. continue laughing..kekekeke~

then time balik pulak, saya nak cari cikgu mimah. nak amik "Tiramisu Cake".time dekat depan makmal computer *cikgu xde pun*.kami bertiga diri lah kat situ, saje tayang muka kejap. then cikgu zek muncul. *baru turun dari atas*. then:-

me and fera : Assalamualaikum cikgu~
cikgu : wa'alaikumsalam~

then suddenly ;-

wada : wa'alaikumsalam ....
me and fera : wa'alaikumsalam ???!!!?? *with blurr face*
wada : eeehhh~ *start laughing*
cikgu : dah berangan jd cikgu laah tu~
all : laughing non-stop~ LOL

then start dari situ, bila jumpa cikgu kami bg salam. then, saya mesti pandang wada's face and we willl laugh together~ seriously, it's funny~. I'm tired laughing non-stop today~ XDXD

picture: hyun joong oppa can't stop laughing~ last year picture....

No comments:

Post a Comment