Sunday, June 10, 2012

come and go





Assalamualaikum wbt. bismillahirrahmanirrahim. alhamdulillah hari ni merupakan hari terakhir cuti sekolah. dengan bangganya saya maklumkan saya tak sentuh satu pon homework, either yang terbaru or lama. almaklumlah before kami bercuti kan exam tiga minggu. dan sesuailah dengan fitrah dan maksud "manusia" itu sendiri yang bermaksud pelupa.

okay let say if people ask me what did i do sepanjang cuti sekolah? hahaha. what did i do? lets refresh. on 26th till 27th saya me-relax-kan diri after penat memerah otak jawab exam. on 28th saya busy shopping and packing my luggage. on 29th till 1st June im oversea with my teachers and schoolmates. on 2nd till 4th saya berkampung di sekolah for perkampungan ilmu. on 5th till 6th saya balas dendam berehat. while on 7th till 8th i have spent too much time on benda-benda yang tidak berfaedah. ahaha. and today saya agak gelabah because esok dah start sekolah but still can relax. allahurabbi. demi masa, sesungguhnya manusia itu berada dalam kerugian.

today, Sunday - 10th June. insyaAllah in about 41 more days we will meet again with ramadhan. honestly i really miss ramadhan moments. and i dont know why saya rasa sangat sayu menunggu ramadhan pada kali ini. allahurabbi. btw, saya harap saya dapat habiskan lebih banyak masa untuk sang pencipta, ALLAH swt and benda-benda yang lebih berfaedah on this up coming ramadhan. insyaAllah. buat kaum hawa yang masih belum habis ganti puasa tuh, segerakanlah ye. we still have time, before the ramadhan knock our doors really soon. =')

thanks for reading. may Allah bless us always, amin. Assalamualaikum wbt (^_^)

No comments:

Post a Comment